哇賽!該減肥了! 摳不到屁股了 .......

i can`t reach my ass
M1


THESE MORNING WALKS ARE KILLING ME!

老闆,以後不跟您散步了,我累死了!

M2
Hey...gimme my BALL back.

——,我命令你、把球還給我!
M3 

WHAT PETS DO WHEN WE'RE AT WORK.

老闆不在家

M4
真搞不懂,主人用這種牙刷

how come does man use such kind of brush

M5
老闆,快來!我怎麼會比你行呢?

M6 
這種玩意,會比我舔的乾淨嗎
i can do better

M8 
別亂來

stay calm

M9 
該用幾號的?

which one would be better ?

M11
朋友,夠可憐了,出來透透氣吧

why not go out to take a breath

M12
哇,我不想活了

i hate to li ve anymore

M13 
抓鼠,有啥難?

catch a rat ?not a big deal

M14

M15 
HAVE YOU SMILED TODAY

你今天笑了嗎?

It is done by moving the corners of the mouth upward.

把嘴角往上翹起來

LET ME SHOW YOU HOW..............

來!我示範給你看

M16
M17 

 

萬一今天沒人對你微笑——我來對你笑....

M18

arrow
arrow
    全站熱搜

    熊是灰色的 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()